Sunday 17 June 2012

MENCINTAIMU...

Sang suria masih jauh untuk muncul
tatkala aku terlalu mengingatimu
kedengaran hanyalah alunan subuh
yang mengasyikkan
berbisik sang bayu
aku terlalu mengharapkanmu...
kelmarin jua sang bayu berbisik
aku menyintaimu dari dulu hingga kini
walau masa mematangkan
walau si dia setia menanti
aku tetap seperti dulu
menyayangimu malah menyintaimu...
kelmarin sang bayu masih berbisik
terkapar wajahmu di ruang angkasa
walau samar kelihatan
namun senyumanmu tersemat di jiwa
azan subuh berkumandang
aku masih mencarik kenangan
mengingatimu walau bertahun dah berlalu
kau tetap ku nanti
kerana kau pertama di hati...
izinkan aku di peluk bayu
untuk aku mengingati wajahmu
izinkan aku terusan mencintaimu
walau hanya sekelumit mimpi
namun yang pasti
cintaku x seperti bayu mimpi...


No comments:

Post a Comment